Kan ik ergens een klein LCD scherm met hdmi ingang kopen?

Ik ben opzoek naar een klein lcd schermpje met hdmi ingang. Ik wil hem gaan gebruiken voor een raspberry pi(een klein computertje dat binnenkort uitkomt). Het liefst een goedkope, misschien een schermpje voor in de auto, om dvd’s op te kijken.
Evt. touchscreen, als dat niet te duur wordt.
Het liefst geen tweedehands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is klein?
Ik vind 81 cm beeldscherm klein....

Antwoorden (1)

Dit http://www.beetronics.nl/p/26/7-inch-hdmi-monitor
http://www.beetronics.nl/p/47/10-inch-monitor-component

Steun is te demonteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor het antwoord. Ik ben echter opzoek naar een heel goedkoop simpel dingetje, aangezien de raspberry pi waar ik het over heb maar 35 dollar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat niet echt denk ik, klein en HDMI is al een geluk dat het bestaat laat staan dat het goedkoop is. Kleine markt >grote prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mogelijk is dit iets voor je
http://www.videocamerashop.nl/product/135324/kodak-playfull-ze1-blauw-zwart.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Monaliza Niet echt lijkt me, de HDMI die daarop zit is een HDMI-out geen in. Het apparaat zou dan ook de functie van het computertje wegnemen. Daarnaast is het een 1,5 inch schermpje, kleiner dan menig telefoon tegenwoordig, niet echt geschikt voor DVD's kijken.